KOMUNIKAT TOK: dla Klientów korzystających z Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej – przesunięcie dyżuru Pani Małgorzaty Tylewicz-Piwnik z 15 września na 18 września

Szanowni Państwo, Klienci firmy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Członkowie Organizacji OBPON.ORG, wszystkie podmioty korzystające z usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA (TOK) www.tok.obpon.pl

 

Firma OBPON, jako administrator usługi 'TOK' informuje, że:

dyżur Pani Małgorzaty Tylewicz-Piwnik z 15 września (piątek) zostaje przełożony na 18 września (poniedziałek)

w godz. 10.00 - 13.00.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 

administracja OBPON

 

DYŻURY KONSULTANTÓW:

  • poniedziałek EDYTA SIERADZKA (godz. 9:00 - 15:00)
  • czwartek DOROTA MYSZKIEWICZ (godz. 12:00 - 15:00)
  • piątek MAŁGORZATA TYLEWICZ-PIWNIK (godz. 10:00 - 13:00)

Szczegółowe informacje dotyczące Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej dostępne są od na stronie  www.tok.obpon.pl

 

  • DODATKOWE INFORMACJE:

     - usługa funkcjonuje 3 dni w tygodniu,
     - TOK obsługuje 3 konsultantów,
     - zakres tematyczny usługi TOK został znacznie rozbudowany,
     - zmianie uległy godziny funkcjonowania TOK oraz dni jej funkcjonowania 

     

  • ZAKRES TEMATYCZNY: Wszelkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem zakładu pracy chronionej oraz pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy

    W ramach zapewnienia pracodawcom osób niepełnosprawnych (Klientom OBPON.PL oraz Członkom OBPON.ORG) kompleksowej obsługi informacyjnej oddajemy do Waszej dyspozycji TELEFONICZNĄ OBSŁUGĘ KONSULTACYJNĄ  ( www.tok.obpon.pl ), która umożliwia telefoniczne konsultacje z naszymi pracownikami, doradcami i konsultantami.  



    Oprócz posiadanych dotychczas możliwości przeglądania monitoringu informacji dot. pracodawców osób niepełnosprawnych za pośrednictwem serwisu www.obpon.pl , jak również zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu  - korzystacie także z bezpośrednich porad telefonicznych za pomocą nowej usługi "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA"


    Korzystając z usługi  TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ zyskujecie Państwo możliwość telefonicznej konsultacji z doradcami współpracującymi z naszą Organizacją, specjalistami do spraw zagadnień związanych z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.

    NUMERY TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH KONSULTANTÓW WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU na stronie www.tok.obpon.pl

 

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 16 679 16 16 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl

Przejdź do zamówienia

UWAGA! WAŻNE INFORMACJE
Administracja usługi - TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi TOK ograniczonej liczbie Klientów. Dokładne godziny obsługi konsultantów oraz numery telefonów widoczne są po zalogowaniu (dostęp przydzielany jest na podstawie zamówienia usługi oraz jej opłacenia). Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi. Numery telefonów TOK będą okresowo zmieniane, o czym użytkownicy będą powiadamiani.
Administracja usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika. Przed wykupieniem usługi prosimy zapoznać się z regulaminem użytkownika.

 


OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Dodaj swój komentarz

Uwaga!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu obpon.pl i nie ponosi on odpowiedzialności za treści wiadomości. Dodając powyższą wiadomość zgadzasz się z regulaminem dodawania komentarzy.