Marka dobrego pracodawcy – dlaczego warto o nią zadbać?

Pod koniec drugiej dekady XXI wieku dbanie o markę dobrego pracodawcy to nie jest chwilowa moda, ale długoterminowy wymóg. Zgodnie z analizami Urzędu Statystycznego w Kielcach dotyczącymi barier w rozwoju biznesu w naszym województwie, jedną z najważniejszych przeszkód jest brak specjalistów lub nawet brak kadr w ogóle. Wizja „Polska 2030” informuje, że o pracowników będzie co raz trudniej. Pytanie o to, czy bez najlepszych możliwych kadr można utrzymać przewagę konkurencyjną i rozwijać firmę, ma charakter tylko retoryczny. Tak samo jak dbanie o jakość naszych produktów, czy usług i ich pozytywny wizerunek, musimy starać się o dobrą markę, jako obecni i potencjalni pracodawcy.

Blokada dostępu

Dostęp do tego zasobu oraz innych blokowanych zasobów serwisu informacyjnego posiadają tylko zarejestrowanie użytkownicy, którzy korzystają z okresowego płatnego dostępu do obpon.pl
Nowość! Dostęp dobowy (24h) za jedyne 100zł + 23% VAT Dowiedz się więcej »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i chciałbyś uzyskać płatny dostęp (1), (2,5), (5) lub (10) miesięczny do zablokowanych wiadomości zarejestruj się

Dla ułatwienia Państwu kontaktu z naszą firmą, uruchomiliśmy specjalną infolinię OBPON

0801 00 30 31

Płatności obsługuje:

Dodaj swój komentarz

Uwaga!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu obpon.pl i nie ponosi on odpowiedzialności za treści wiadomości. Dodając powyższą wiadomość zgadzasz się z regulaminem dodawania komentarzy.
×