Jakiś czas temu firma uzyskała zaświadczenie o pomocy de minimis, co było związane z zakupem środka trwałego, w części opłaconego ze środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych (ZFRON). Po pewnym czasie spółka dokonała sprzedaży tego środka trwałego, a uzyskaną kwotę przekazała w całości na rachunek ZFRON, po czym wykorzystała zgromadzone na rachunku środki, w celu kupna innego środka trwałego, stanowiącego zakup w ramach Indywidualnego Programu Rehabilitacyjnego? Czy firma jest zobowiązana do wystąpienia o zaświadczenie o pomocy de minimis, jeżeli nie wystąpiła o korektę poprzedniego zaświadczenia?
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.